Sunday, October 25, 2009

Avreise!!

Endelig!! Nå nærmer det seg!!!

Flyet til Tallinn går 09:15. Erfaring tilsier at det er mye folk på Gardermoen om morgenen. Vi har elektronisk billett så forhåpentligvis vil innsjekkingen gå raskt og greitt.

Jeg foreslår at Oslo-gjengen (Anne Synnøve, Grete, Anne Line og Marie) møter på flyplassen 07:30 (Oppe i innsjekkingshallen). Vi får tak i billettene og baggasjelappene sånn at alt er klart når Elise og Ragnhild kommer (Ca 07:45?). Så durer vi gjennom sikkerhetskontrollen og gjør oss klar til en fantastisk langhelg!!

Høres det OK ut? Spørsmål?

7 comments:

.. said...

Hørtes ut som en god plan. Da tar jeg og Anne Synnøve flytoget som går fra Nationalthetaret 06.59 (går fra Oslo S 07.05) - vi er da på Gardermoen 07.27. Gleder meg, dette blir SPA:)

Gretty said...

Æg hoppe på d sama toget fra Oslo S :)

hoho, ja dette blir SPA! D rette ordet!

Mary said...

I`m in:D

Anonymous said...

Flyet mitt lander kl 07.25, så då skal eg bare hente bagasjen, så møte eg dokke ved innsjekkingen. Ka fyselskap reiser vi med?
glæde mæ
Elise

Ragnhild said...

Høres ut som en gode plan! Notert hos meg. :-) Ser fram til en fantastisk helg, jenter!

Gretty said...

Estonian air! Blir veeeldigt jilt :)

.. said...

Et lite spørsmål; trenger vi å ta med sengetøy og håndkler? (evt. fins det føner der..?)