Tuesday, November 24, 2009

Liten update fra vest

Tenkte bare å skrive noen få ord om siste nytt på jobb-fronten. Det er helt avklart at jeg skal over i 50% natt fra 4.januar. Jeg tar permisjon fra 75% stillingen jeg har, og bestemmer meg for hvilken stilling jeg vil ha videre etter sommeren!

Så har jeg vært i opplæring i hjemmesykepleien. Det var her jeg var i praksis på sykepleien, så heldigvis var ikke alt nytt. Når jeg går over i 50% er planen å fylle opp med ekstra her i fra. Det var herlig med avveksling fra sykehuset, så tror det blir bra med to forskjellige plasser å plukke fra!



Tut og kjør - fra dør til dør!! (Den kom æg selvfølgeligt på heilt av mæg sjøl!)

Hope you are all doing fine :)

Greetings from nurse Gretty

2 comments:

.. said...

Det hørtes ålreit ut, og nå kan du jo velge hvor mye ekstra du tar. Det som virker bra med hjemmesykepleien er at man faktisk kan kjøre bil. Er ikke så dumt å få litt avbrekk fra å traske rundt i korridorerne heller...

Anonymous said...

Dette høres bra ut. Syns det e kjempekjekt med hjemmsykepleien. Håper det blir bra for deg!
Klæm Elise