Wednesday, December 31, 2008

Happy new year!

Jeg (nurse Gretty) er veldig glad i kavalkader, oppsummeringer, rangeringer og generelt alle slags oppramsinger. Tenkte derfor at jeg kunne oppsummere støttegruppe-bloggåret-2008 med en oversikt over min favorittblogg hver måned!

--> trykk på det uthevede ordet så kommer du til bloggen!

I januar er det ingen tvil om at denne bloggen vinner. Gode minner fra en litt mindre god hair and clothes-periode for min del!

Det samme kan kanskje sies for Marie i februar...

... og for Ragnhild i mars!

I april var det ikke mange blogger å velge mellom, men den ene som var, var underholdende nok!

Det samme kan en visst si for mai også.

Høydepunktet i juni er definitivt det vellykkede støttegruppetreffet!

I juli tar vi nok en gang ferie fra blogging, og de mest spennende som blir sagt er at jeg får meg fast jobb!

I august kan bare en ting være høydepunktet for min del!

September blir en god bloggemåned med to innholdsrike bildeblogger med oppdateringer fra søster Marie og søster Ragnhild!

I oktober får gifteklare Ragnhild noen gode tips i valg av brudekjole!

November måned er tiden for reisebrev fra øst og vest. Sånn ca.

I desember feirer vi jul og noen får en litt mindre hyggelig jul enn andre..

Takk for i år! I følge blogg statistikken blir det ca 15 blogger i 2009! Det skal vi vel klare? Hihi..

Godt nyttår! Vi satser på treff og kos neste år også!

No comments: