Friday, January 30, 2009

Halloen alle sammen!


Dette her e jo rett og slett pinlig. Eg visste ikkje at denne siden va så aktiv, men eg kunne jo selfølgelig vært inne å sjekka late meg. Det skal ikkje så mye til, men eg skal prøve å bli flinkere til å blogge av og til. No har eg nesten lest meg gjennom hele bloggen og fått en oppdatering på ka som har skjedd de siste årene. Og så har eg jo vært heldig å fått treffe dokke innimellom. Jaja. Livet mitt består for det meste av Sondre som hjemmeværende mor her i Kristiansand. Vi bor på Sødal som e rett utenfor Kristiansand. Bare 3 min ned til byn. Svein gikk uten jobb fram til november, men då fikk han jobb som regnskapsfører, så no e det masse overtid fram til april. Veeldig kjekt. Litt bilder fra siste halvåret e på sin plass:


Eg fikk treffe Marie og Anne Synnøve når eg va i Sandnes i august. Veldi kosli.

Dokke hadde skikkelig barnetekke må eg si. Det lover bra!!

Leiligheten som vi leier ser sånn ut. Har bare bilde av kjøkkenet. Kan vise flere seinere.

Guttene mine!


Babysvømming!

Hele familien på julaften. Eg har fått meg lugg som dokke ser, og briller, men det kan dokke få se bilde av seinere. Sondre va ikkje helt klar for familiebilder og prøver å rømme.

Ja, det va nok for denne gang. Om et par mnd skal eg og begynne å jobbe igjen og gleder meg veldi. Føle eg har glemt alt, men håpe det ikkje blir så vanskelig å komme inn i det igjen. Hadde vært kosli å treffes snart. goklem fra Nurse Elise

4 comments:

Gretty said...

å for en jille blogg! :) masse jille oppdateringa, æg he liksom ikkje så mæje nytt å kåma mæ ;) Kjekt du au fylle mæ!

Anonymous said...

Så koselig å høre fra deg, Elise. :) Fine bilder og gode oppdateringer. Får en søt gutt du har! Hadde vært så gøy å se dere snart!

.. said...

Trevelig å høre fra deg Elise, moro å se bilder og få en oppdatering på åssen du har det. Virker som dere har det fint i Kristiansand. Ønsker deg lykke til med jobbing, du kommer raskt inn i det.

Anonymous said...

Så kjekt å hørra frå deg Elise!!
Ja eg og he lyst på ett treff ;)