Saturday, May 9, 2009

Sykemeldt!

Hei mine medsøstre:)

Nå er det vell min tur til å sende en liten statusrapport. Nå for tiden er jeg faktisk sykemeldt fordi jeg har fått supraspinatus syndrom i armen min, eller også kalt senebetennelse.  Det er ikke særlig ålreit, men uvant å være hjemme for å ta det med ro. Ordene "i ro" er noe som ikke eksisterer i frk. Bolstads hverdag, så det er kanskje på tide å få en smakebit av hva dette innebærer. Jeg jobber fortsatt på hjerteposten på Lovisenberg, men holder på å se etter nye jobber, spesielt i retningen; overvåkning eller intensiv. Jeg kjenner på at jeg vil et steg opp på "fra novise til ekspert-skalaen", hehe. Eller hva det nå het...

Sånn ellers har jeg faktisk blitt tante til lille Syver. Han er 2 mnd allerede, og han vokser som bare det. Det er veldig stas å være tante, så jeg nyter livet:) 

Jeg gleder meg veldig til å se dere alle igjen, og jeg ser fram imot til bryllupet ditt Ragnhild. Har dere lagt ut en ønskeliste noe sted ennå? Håper dere alle har det bra, og at dere får en fin mai-måned med ikke for mange røde dager å jobbe på.

Hilsen Anne Line

1 comment:

Gretty said...

men dette va jo kjedeligt å hørra. Dåkke to "Anne" slide visst litt mæ de same senane!

Så koseligt at du he blitt tante au, d æ jo kjekt! Blir jilt å treffa deg å adle enten då eller då! :) blir garantert jilt liksom, kan kje gå galt!