Sunday, May 24, 2009

Til Rigmor

Jeg ser at mor til Ragnhild har spurt oss om hvem som kommer når angående fredag og søndagsopplegg! Tenkte derfor at denne bloggen kunne minne oss på å svare sånn at hun får vite det så fort som mulig. Kanskje kan Ragnhild tipse mor om at vi har laget en blogg her til henne..

Grete: Jeg blir med fra begynnelse til slutt (fredag til søndag) dersom det passer med Anne Synnøve?

Anne Synnøve: Eg e med alle dagene, visst du kjøre Grete, trur eg må arbeida natt te fredag, ser du.

Marie:

Elise:

Anne Line: Jeg er selvfølgelig med 3 dager til ende. (Har sendt en mail til Rigemor & Aril om dette allerede.)

3 comments:

Marie said...

Hei Rigmor:)
Eg blir med fra fredag til søndag!
Marie

Elise said...

Eg e ikkje helt sikker på koss det blir på søndagen. Kan eg ta det litt etterhvert?

Rigmor said...

Det går veldig greit Elise:) viktigast med fredagen og lørdagen men pga båter må vi ha nokså rett anntall for søndagen også så berre gi beskjed når du veit. Kjekt at dokke kommer alle fem og at dokke har anledning til å bli meir enn lørdagen.Ragnhild vil jo så gjerne prate litt med alle:)Brudekjolen er nå på plass her på Helle:)Den er berre flott så må opp å kikke på den en gang iblandt:) VELKOMMEN skal dokke vere alle fem.