Friday, September 18, 2009

It's SPA-time!

Det er på tide å bestemme seg for hvilke deilige spa-behandlinger vi ønsker å belønne oss selv med!!

Jeg har hørt rundt på noen "små spa", men de kan ikke ha alle på en gang. Tror derfor det enkleste er at vi bestiller timer på spa-hotellet der de har AquaSpa. Da er vi ikke så avhengig av å få timer på likt ettersom de andre kan bade mens de venter!

Det dere kan gjøre er å gi noen forslag på hvilke behandlinger dere ønsker ut fra denne menyen. Gå inn på "services and prices" så kommer det opp en meny.

Litt valuta:

100 EEK = 55 NOK
250 EEK = 137 NOK
400 EEK = 219 NOK
600 EEK = 329 NOK
650 EEK = 357 NOK
900 EEK = 495 NOK
1000 EEK = 550 NOK

Dette blir niiiiice......

31 comments:

Gretty said...

Æg kan tenka meg feks

FACIAL MASSAGE WITH MASK 450 EEK,

BODY MASSAGE 60 MIN 600 EEK,

UNFORGETTABLE BODY MASSAGE IN TROPICAL VICHY RAIN 30 MIN 500 EEK

CHARM OF MINERALS 60 MIN 850 EEK (litt sånn typisk spa - body wrap, relaxing massage..)

VELVET SKIN WONDER 60 MIN 850 EEK (noge beh.greier, med massasje og maske som hørrtes godt ut..)

Blir ikkje problem å finna noge.. bare å velga!

Gretty said...

He sendt mail rondt og de seie me bør forta åkke litt, blir fort follt i helgene ang spabehandlinger!! choose choose :)

Anonymous said...

Eg kunne tenkt meg:
Seasonal treatment, 650 eek

Relaxing balneo-treatment together with massage, 550 eek

charm of minerals, 850 eek

tenkte dokke at vi skal gå på spa en dag, eller flere dager?

Elise

Anne Synnøve said...

Her va der jo masse kjekt! Dette blir en kjempe tur :)
Ska du bestilla? Så me gjer ei lista med forslag te deg? Litt treg her ;)
Takk for oppskrifta :)

.. said...

Sorry, jeg er litt treig, men har ikke vært på nett siste uken... Jeg klarer ikke å få opp siden på spa-behandlingene.. hva gjør jeg galt mon tro?

Anonymous said...

Du må huske å velge engelsk på den første siden du kommer inn på og så velger du spa på valgmenyen!

Elise

Marie said...

Hei!
Kan tenka meg Body massage 60 min, Carm of minerals eller facical massage with mask!

Glede meg:)
(Kan tenka meg å bruga ein dag på SPA)

.. said...

Oki, takk Elise! Nå har jeg fått satt meg inn i "godsakene", og jeg tror jeg kan tenke meg følgende:

- Facial massage with mask 30 min
- Body Massage 60 min
- Wakening body peeling with "Sea patrons" 30 min
- Charm of minerals 60 min
- Evt: Charm of minerals together with body peeling 90 min i stedet for de to forrige.

Jeg tenker at en dag på SPA holder for meg. Men om dere er klare for to så skal ikke jeg være brems.
Jeg gleder meg uansett!!

Ragnhild said...

Ja, jeg er også med her, bare har falt ut litt.. Skal vi se, ja hvordan skal vi gjøre det med bestilling? Var masse her jeg kunne tenke meg. :-)Hvor lang tid skal vi være der? En dag tror jeg at jeg skal klare meg med, så får vi kanskje tid til litt shopping en annen dag! Bli veldig bra uansett! Som jeg gleder meg! klem

Gretty said...

heisann! D hadde våre veldig fint om nogen av dåkke hadde orka å organisera spa-bookingå?? Anyone? :)

På linken te AquaSpa ligge der en mailaddresse te booking og forespørsler.

For meg æ d samma kor mange dage, eller behandlinger.. Me he jo nesten 4 dager så :) Et forslag er jo og å ta en behandling på slutten av en shoppingdag hvis me vil d. Eller at me bare går i acuaSpa nogen timer for å bade å få varmen i oss etter en kald dag!

Men æg æ uansett klar for en dag der me sove lenge, går å bade i aqua Spa og har en lang god behandling - har en heil spadag liksom - avslutta med en god middag på kvelden. mmm....

Anne Synnøve said...

Litt seint ute....
Eg e med på det dokk vil, litt fleire dager eller en heil dag.
Kan godt tenke meg noge som..
Facial massage with mask, 450
Body peeler rain's dream in vichy rain, 500
Charm of minerals, 850
Tension relieving back massage, 350 eller Back cleaning with massage, 550.

Eg må nok melda pass ang booking...går i ett med jobb her...reiser til Geneve neste vega/helg.

Gretty said...

Æg foreslår: at æg bestille. å at æg spør om me kan komma en dag å ha en "litt lengre" behandling feks Charm of minerals, og så hørre æg med de om de he ledig så me kan ha en "mindre time" en aen dag for dei som vil. Dersom nogen ikkje ønske to behandlinger avlyse me bare. Sounds good? rekne med d :)

Anonymous said...

Grete, eg kan godt ordne det. No har du gjort så mye. Syns du det e greit?
Elise

Gretty said...

ja d æ selvfølgelig greitt! feel free! :) så spør du bare om d sko ver noge du lure på.. :)

Anonymous said...

Du, E Tallink spa og Aqua Spa samme plassen? Det såg deili ut å bare bade i aquaspa og ta noen behandlinger etterpå.
Elise

Gretty said...

Aqua Spa æ på Tallink Spa and conference hotel. Fins et hotell som hett tallin spa hotel. litt lett å blir forvirra..

Anonymous said...

Høres det greit ut visst eg bestille sånn:
Vi har en lang dag på Aquaspa der vi bader og har to behandlinger. F. eks en ansikts behandling og en kroppsbehandling. Det ser ut som de fleste kunne tenkt seg Facial massage with mask, Body massage og Charm of minerals. Så visst vi tar de to første den spa dagen og den siste etter en shoppingdag sånn i fem tiden f.eks.
Høres dette greit ut?
Gi litt rask tilbakemelding!
Elise

.. said...

Høres veldig bra ut! Jeg er veldig takknemlig for at du dere ordner dette!

Marie said...

Hørres veldig bra ud! Konge at du/dokk fikse:)

Anonymous said...

Eg kom på at eg har hatt en behandling som ligner Charm of minerals før som eg fikk litt klaus av. Eg låg innpakka i mineraler ganske lenge og det var varmt så eg svetta.

Eg lure på om eg tar en behandling som heter: VELVET SKIN WONDER WITH PEELING i stedet. Den koster 1100 EEK. E det noen som vil være med på den?

Og så kan eg bestille CHARM OF MINERALS TOGETHER WITH BODY PEELING som og koster 1100 EEK. De anbefalte peeling før Charm of minerals.

DIsse behandlingene tar like lang tid så vi kunne jo delt oss og tatt de samtidig.

Etter dette kan vi ta FACIAL MASSAGE WITH MASK til 450 EEK, visst vi vil. Synes dokke det blir for mye???

Og så at vi etter en shopping dag tar en behandling til: F. eks BODY MASSAGE PEACE OF MIND 600 EEK.

Dette e mitt forslag. Kom gjerne med innvendinger
Vi bruker jo en 1000 lapp på spa, så det blir jo litt, men greit for meg.

Elise

Fru Foldøy said...

Eller bare vanig body massage etter shopping. Dokke bestemmer

Gretty said...

herlig organisering Elise :)

Æg lige tanken på endel spa. Kjenne at d æ lett å sitta her når regne plaske ner, itte en dag på jobb å sei ja te at æg fortjene 1000kr med spa. Så, JA fra meg.

Charm el Velvet hørres nice ut for meg. Dine forslag hørres bra ut alt, samme for meg!

Me kan jo evt bruke søndag te en kort-dags el spadag siden me ikkje ska så møje meir enn å reisa den dagen. Reise ca halv 5 fra leiligheten te flyplassen.

.. said...

Jeg kan godt bruke 1000 kr på SPA på meg selv, har aldri gjort det før, så nå kan jeg slå på stortromma. Jeg kan godt være med på Velvet, da det hørtes ut som Charm kan bli litt for varmt for meg også...

Fru Foldøy said...

Eg tenke at vi kan ta spa dag f.eks torsdagen og at vi kan ta en spabehandling etter shopping lørdagen. Vil vi mer på spa, kan vi være i Aqua spa litt på sondagen og ta noe småtteri då i tillegg til det andre eg nevnte.
Ka seie dokke?
Eg e klar for at vi og har litt tid på sightseeing i byen og går på koselige kafeer og sånt.

Har forresten nettopp trekt visdomstannen og ligger i sengen og slapper av. Så eg prøver å få bestilt i morgen, når eg sannsynligvis har fått svar fra alle

Marie said...

Hei!
VELVET SKIN WONDER WITH PEELING hørres bra ud i stedet for CHARM OF MINERALS! E me på d! Me på alt eg:)

Anonymous said...

Eg mente spa dag fredag siden vi komme torsdag
Elise

.. said...

Grønt lys fra min side, hørtes ut som en god plan Elise.

ragnhild said...

og grønt lys fra meg også, Elise. Du e jammen flink til å ordne! Jeg har ingen invendinger mot noe, og går på den spa- behandlingen som blir bestilt! Alt høres deilig ut! :-) Tusen takk til "the fixers"!
klem

Anonymous said...

No e alt bestilt. Kan komme tilbake til kordan det blir, men det blir deili. No skal eg på jobb!
Elise

Gretty said...

Konge! glede meg te å hørra!! :)

Marie said...

HERLIG:) Blir konge! Bra jobba!!