Wednesday, September 2, 2009

Leilighet!

Jeg skrev en blogg i går om en leilighet jeg tenkte å ta meg frihet til å bestille dersom ingen hadde ekstremt høylytte protester mot denne. Det viste seg at denne var utleid, men har funnet en omtrent like bra!

Det vil koste oss 618 kr pr stk for alle tre nettene (30% discount). Leiligheten ligger sentralt, har 3 soverom, jacuzzi og sauna.



Tror det kan bli veldig koselig å ha en plass å "komme hjem til" på slutten av en vellykket shopping eller spadag! Gleder meg veldig!

Det neste vi må bestille er spa-behandlinger... forts følger!

Har alle fått tak i billetter..?

3 comments:

Anonymous said...

Har bestilt billetter. Dette blir gøy!

Elise

.. said...

Du er ikke sann Sanne:) Dette er jo veldig hyggelig og kjekt. For en jobb du har lagt ned i dette, "jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet..." Gleder meg veldig til tur.

Ragnhild said...

Perfekt! Gleder meg utrolig!! :-) Billettene skal bestilles i morgen!
Og en liten ting til.. Sammen med telefonen min, druknet også alle telefonnummerene min på maldivene.. :-( Kunne dere være så elskverdige at dere sendte meg en melding med navn og nummer, slik at jeg kunne få dere tilbake på lista?! Tusen takk! :-)