Monday, December 7, 2009

Advent

Første advent i egen leilighet, kan ikkje sei noko anna enn at det e kjekt å kunne pynte litt :)
Årets julekjøp må vel være denne lysestaken, den liker eg kjempe godt! Endelig fant også eg plass til glassenglane mine.
Årets juletre er allerde på plass :) Ute på verandaen.
Òg av godeste NSF kom denne dumpende i posten, som takk for at noen gidder å være tillitsvalgt.
Den første orkidèen eg nokon gong har eigt, fekk eg når eg flytta inn her, og nå....jammen ei ny grei og nye skudd på dei gamle greinene òg.....dette er nesten for utrulig...
Med dette vil eg ønska dokke alle ei kjempe fin adventstid!
Anne Synnøve
Og ja Grete du er lang!!

2 comments:

Gretty said...

For en koselige blogg!! Æg komme gjerna og ser pynten "live". Gje meg en lyd når d oasse for deg! hehe.. tenk æg fylle ei heile gada. ikkje verst!

.. said...

Koselig å lese om adventspyssel:) Ikke værst å bli satt litt ekstra pris på som tillitsvalgt, det fortjener du!