Monday, December 7, 2009

Alle "hjerter" gleder seg...


Til tross for at jeg startet i ny jobb i oktober, så blir det igjen litt endringer for meg. Jeg har faktisk fått ny jobb på hjerteovervåkningen på Ullevål, og alle "hjerter" gleder seg:) Jeg er utrolig spent og gleder meg veldig. Og ikke nok med det, Inger Kristin har også fått jobb på den samme avdelingen. Vi syntes dette er utrolig stas! Jeg har nå sagt opp der jeg er, og skal begynne i den nye jobben rett over nyttår. Jeg har min siste arbeidsdag på fredag denne uken, så jeg får med andre ord en lang og god juleferie. Nå skal jeg virkelig nyte adventstiden og få ekstra god tid til å kose med min lille søte nevø. I tillegg skal jeg hjelpe min søster i blomsterbutikken, så litt sysselsetting blir det, men det er bare koselig. God adventstid til dere alle sammen!

Anne Line


2 comments:

Anne Synnøve said...

Gratulera Anne Line!
Så utrulig kjekt at dokke begge fekk jobb der, spennande.
Det blei en kort karriere på barn ;)
Å fytti så herlig det hørres ut med en skikkelig juleferie.
Nyt det!!!

.. said...

Takk takk, jeg er så glad. Ja, min barnekarriere ble kort, men jeg har lært masse de 2 mnd jeg har rukket å ha vært der. Grei erfaring å ha med seg uansett. Så bare si ifra om noen skulle trenge "ammehjelp"... Ja gjett om jeg skal nyte julen:)