Saturday, July 14, 2007

Helg på Austlandet

Hei hei jenter!

Forrige helg tilbrakte eg på austlandet :) Meste av helga gjkk med til å planlegge haustens Australia-tur....jippi eg glede meg!!!! Ska jamen få sjå litt av landet, å me ska kosa åsse masse!!!!

Eg fekk og med meg et døgn i Oslo. Nå forstår eg keffor eg ikkje he vore i Oslo på sommeren, der va jo overbefolka! Vrimla med turrister over alt, stress!!! Men ganske så merkelig når eg ikkje kunne reisa te leiligheten.....merkelig at eg ikkje ska tebage te hausten.....trur liksom bare eg e heima for sommaren.....

ASV

2 comments:

Anonymous said...

æg trudde at oslo allti va overbefolka.... elle æ dæ bare æg så æ onnais-bu, å syns bryne æ noge stort får mæg så syns dæ...

Anna

Gretty said...

æg grue mæg meste litt te koss dæ må vær å kåma te oslo å bare vær gjest.. men men, æ absolutt verdt dæ når dæ æ for å besøka kjente! sko gjeerna hatt en tur å gleda mæg te! he jo den mystiske sommerferien å sjå fram te, men dæ æ så jilt å gleda sæg te noge i lang tid framøve! :) well. see you!