Tuesday, March 11, 2008

Siste nytt fra 2B

Den siste tiden har jeg hatt 6 ekstravakter på "plasten", og det har vært riktig så innholdsrikt.

1. Jeg har fått tilbud om jeg vil ha jobb og lære å legge inn botox på en skjønnhetsklinikk 3 av plastkirurgene har startet her på Bryne.

2. Jeg ble stukket til en sjokolade og en pose halspastiller av en mann fordi "du er så tynn".

3. Jeg har ordnet meg avtale på patologen til å komme å se hva de driver med der.


Takk for fylle i dag Ass, så koseligt å reisa litt kollektivt samen sånn som i gamle studiedage.

red. 13/3

5 comments:

Anonymous said...

Takka ja t botox-jobben? ;)

Gretty said...

nei, men ska æg sei du æ interessert? ;)

Anonymous said...

Patologen, æ der rom for fleire å vera med?? Kunne og tenkt meg det!
Eller har du kanskje vore???

Anonymous said...

Patologen, æ der rom for fleire å vera med?? Kunne og tenkt meg det!
Eller har du kanskje vore???

Gretty said...

æg ska spør når æg snakke mæ an igjen :D