Thursday, November 27, 2008

NEW YORK

Ja, endelig har jeg vært her, i byen som aldri sover. NYC er litt av en by og den bør virkelig oppleves. Her er noen bilder fra min og Inger Kristins lille tur over dammen:



Utsikt utover lower Manhattan


Empire State building


Anne Line & Inger Kristin på ferje ut for å se "Gudinna"


The Statue of Liberty



Plaza og litt av Central Park

En veldig kul, spennende, fasinerende, allsidig og artig by. Jeg er bitt av "USA-basillen" og reiser gjerne tilbake. Noen som vil være med...?

4 comments:

Anonymous said...

USA er utrolig artig! En kjempe opplevelse. Er som på film eller som når man hører folk snakker om det føler jeg. Jeg stiller meg sammen med Anne Line blandt dem som gjerne tar turen igjen! (bare at jeg tror jeg må vente litt med å reise.. hehe. Har hørt Norge er et fint land og!?! ;-)
Kjekt å se bilder, albo! :-)
Klemmer fra Ragnhild!

Gretty said...

åå me planla litt USAkanskjetur i helgå! klar for tips! :)

Anonymous said...

Eg og vil en gong :)
Kanskje me må ta en støttegruppe tur en gong ;)

Anonymous said...

Støtte opp om "støttegruppe-tur":)