Monday, April 30, 2007

Mer en tusen ord

Bildene taler for seg.

Tre "flittig-Lise", som våre kjære resepsjonsdame kalte oss, leverte i dag "stolte og selvsikre" fra oss vårt til nå livs største verk.


Den åndelige, fornøyde Grete.


Ragnhild ser ut til å være litt preget av å skrive om tretthetssyndromet ME.


Ass med sin smerteoppgave.

Vi fikk innbundet 12 oppgaver på 5 min, 120 kroner hver og var strålende fornøyde.

Dagens happening nr 2 er at jeg har gått til anskaffelse av et vidunderlig videokamera sammen med min kjære! (vi har 3 årsdag i dag!!)



Nå mine jenter, blir dere moviestars alle som en!

Muahahahah.

Peace and love.

8 comments:

Anonymous said...

Å dere er superflinke altså, jeg er så stolte av dere alle sammen:) Og Grete: du er konge, nå kan vi jo få dette dokumentert skikkelig, hehe. Jeg gleder meg sånn til å reise på tur med dere!!!

Anonymous said...

Je glømte å gratulere! Du har en bra mann Grete, som river i med kamera:)

Anonymous said...

Dette e så utrolig gøy! Helt supert at dere fekk ordna et kamera! ;-) Nå glede eg meg så utrolig! Ikke lenge igjen nå... Yoho! Me snakkes:) Klem fra Ragnhild!

Jeg er Kristine said...

Gratulerer med tri år! Og eg gleeeede meg t å se film =)Og GOD TUR t alle sammen!

Anonymous said...

ingrid!! hei, hei Ragnhild!!
hvordan går der nede i Brasil?
her går det bare fint!...!

har du bada møe?..?
I MISS YOU:):) kjempe gla i dæ!!!!!
kooz ingrid<3<3<3

Anonymous said...

ingrid: forresten god tur hjem!!<3<3<3<<3

Anonymous said...

(søskenbarnet kristine) hei Ragnhild. har du det bra????
koooooz kristine

Anonymous said...

Hei Ingrid og Kristine! Koselig at dokke e inne og lese bloggen! :) Jeg har det bare bra og koser meg masse her som dokke ser! Haaper det er bare bra med dokke der hjemme! Gleder meg til aa se dere til sommeren! Glad i dokk! Klemmer fra Ragnhild