Sunday, April 29, 2007

Stemningsrapport fra skauen!

Ja, den mest pliktoppfyllende studenten på Høyskolen Diakonova har allerede levert oppgava (det skjedde på fredag), så hun er nå innstilt på Brasil, og det såkalte "pakkemodus". Dette er ikke lett altså. Hva skal man ha med seg når været kan variere i alt fra 15- 30 grader. Tips tas i mot med takk! Det positvite er at det er varmemgrader i hvert fall, vi slipper å ta med boblejakka:) Solbriller, solkrem, bikini og shorts er viktigst, hehe. Så får jeg ta ting litt etter litt. Her på Rømskauen er det stille og fredlig OG OVERSKYET. Så jeg trenger ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ikke er ute i det fine været. I går hadde PLUS (ungdomskoret jeg synger i) konsert her på bedehuset, det var gøy. I dag efta/kvællingen ske je jobbe på "hjemmet" som vi kaller det her, det er aldershjemmet i bygda. Penger må tjenes for å kunne reise på tur! Prøver forresten å lære meg noen fraser portugisisk, men det er vanskelig altså. Takk for meg, og over til OSLO :)



PS: Det med pliktoppfyllende kan diskuteres!

5 comments:

Gretty said...

thank you rømskauen! æg æ ikkje i pakkemodus før på tirsdag. stress.. men går vel på et vis! :) d me ikkje får mæ åkke kan kjøpas der nere! konge mæ blogg altså! now you are in to it! :)

Anonymous said...

jepp jepp Grete, nå begynner jeg å lære her.. men mye jeg ikke helt skjønner ennå, men det kan vi ta seinere :) Lykke til med innspurten på oppgava alle sammen!

Camilla Jørgine said...

Lønis,har de fått internett i skauen?Grattis.Du e superduper effektiv med den skrivinga di,det må eg sei.Det ska eg òg bli.
Eg glede meg megaintenst til å følge med på bloggen,det blir gudd!Lykke til med all pakking :o)

Støttegruppa said...

gudd indeed camilla. Gudd is the word :D

Anonymous said...

Ja, Camilla, tro det eller ei, internett har kommet til skauen:) Tihih