Wednesday, September 8, 2010

Koselig lunsj:)

Fikk besøk av to herlige "medsøstre" (Ass og Gretty) en formiddag i sommer! Vi koste oss på hytta vår i Alsvik:)

Hadde tenkt å ha med et bilde, men fikk det ikke helt til denne gangen.. Men dette er i hvert fall et livstegn fra meg!

Jeg begynner ikke i ny jobb før 20. September, og skal nyte livet i Oslo! Gi beskjed om du er innom, har lyst på en utflykt eller lignende:)

Håper det står bra til med alle! Både de vordrende mødre, og oss andre:)

"Dette er grunnlaget for all takknemlighet - at Gud har hjulpet oss dit vi er kommet, og at Han har gitt oss alle velsignelsene vi eier"

Klem fra Marie!

4 comments:

Toppe said...

Vet at utflukt ikke skrives med y.. Jaja.. :)

Gretty said...

eg he bilde! eg legge ut nogen, de va så fine!

Ass said...

Takk for en kjekke tur jenter!
Å skikkelig lykke te når du begynne på Riksen Marie! Det e jammen ikkje lenge igjen nå...
Æ det lov å få sensurera i forkant Grete?? ;)

.. said...

Flott med innlegg Marie. Og grattis med ny jobb, jeg har ikke sett deg eller snakket med deg etter at jeg fikk høre det. Så utrolig kjekt! MÅ absolutt snakkes snart. Bare jeg blir litt piggere...