Wednesday, April 15, 2009

Hei på dere!

Bare et kort lite innlegg fra meg. Håper alle sammen har hatt en bra påske! Jeg kom tilbake fra påskeferie i går. Den har vært tilbringt på Haga hos kommende svigers. Kjekt! :-) Dessuten har jeg fått lekt masse med to av de som jeg blir tante til! Iiihh! Er så kjekt og jeg tørr påstå de er verdens søteste! ;-) (Jeg har da ikke rukket å bli innhabil enda...) Jeg har lært de at ingen påsketur uten å koke påske-egg. Dermed rakk vi to turer med bål og koking av egg med einer i vannet slik at de blir gule! Perfekt! Jeg koste meg!

Nå er jeg tilbake i bergen. Tilbake til jobbing og flytting. Ja, for nå er altså leiligheten som jeg og JanO skal bo i, funnet. Skal skrive kontrakt i kveld. Og leiligheten den ligger intet mindre enn på Toppe! Hehe, verden er ikke stor dere! Vi håper vi kan få gjøre litt små endringer, maling og litt sånn. Stedet har potensialet! ;-) Vi tror vi vil trives der. Ligger landlig til med utsikt rett ned på en gård! Kjente lukta lang vei når vi var på visning.. ku-møkk! Superdupert! ;-)
Planen er at JanO flytter inn i mai, jeg kommer etter i august. Dermed blir jeg by- jente litt til og har fortsatt kort vei til jobb. Fra høsten av blir det anderledes og jeg er herved offisielt på jakk etter en bil.

Håper alle sammen har det bra! Hadde vært kjekt å høre en liten lyd fra dere! Hva som skjer rundt dere og hva dere holder på med. :-)
Klem fra Ragnhild

3 comments:

Toppe:) said...

Må sei at d e flott at dokk har funne fram t "Verdens navle":) Og ikkje minst at det e mi slekt dokk leie av! Trur virkelig at dokk komme t å trivast!!

Mari said...

Oioi, det var store nyheter! Gratulerer, så spennende! :)
Skjer ting mellom hver gang vi møtes også gitt..
Håper å få besøkt JO der før vi flytter østover da.. Sikkert fint der! Hvor stort er det?

.. said...

Ska sei, ikke værst. Hørtes ut som du hadde en fin påske:) Og veldig moro å høre at dere har funnet en plass å bo på. Toppe hørtes ut som en flott plass;) Takk for innbydelsen forresten. Jeg og Anne Synnøve snakket forresten om bryllupet i dag, og vi gleder oss:)