Monday, April 27, 2009

Hotell

Hurra, nå har jeg noe å skrive om!

Jeg fikk servert det ærefulle oppdrag å snoke opp overnattingsmuligheter for helgen vi skal sørover og feire bryllup!

Jeg har landet litt på første og beste og kaster ut følgende forslag: festen skal feires på Lista flypark - avdeling Vestheim og det hadde jo derfor vært nice å bare holdt til her i helgen. Link her.

Priser:

Enkeltrom m/frokost til kr: 690,- pr døgn
Dobbeltrom m/frokost til kr: 790,- pr døgn
Dobbeltrom + køyseng m/frokost til kr: 990,- pr døgn

Ja, det meste er mulig, fikk jeg høre i mailen da jeg spurte om ekstraseng siden vi er 5 stk.

Dere kan enten velge 1 dbr m/ 1 xtra seng + 1 dbr (890,- + 790,-pr døgn)
Eller så har vi en leilighet med plass til 5 pers for 1290,- pr døgn.

To dobbeltrom (det ene med ekstraseng) høres jo greitt ut. Da får vi hele to bad på deling og frokost. Snakk om luksus. Hvis dere synes dette høres bra ut blir priser for hele helgen som følger:

Pris pr pers for de som bor på dobbeltrom m/ekstraseng: 593 kr.
Pris pr pers for de to på dobbeltrom: 790 kr.

I tillegg til å lete frem reiseinformasjon er jeg glad i trekninger. Det blir derfor selvfølgelig trekning av romfordeling. Dersom det viser seg at ekstrasengen er totalt jalla, synes jeg litt rabatt er på sin plass - dersom dere er enige i det.

What do you think? - let me know!


spl Gretty

4 comments:

.. said...

Å takk for så god resurce! Jeg har gått og tenkt på at nå må jeg/vi snart få ut finger`n og booke oss et sted (før alle andre gjør det..) Men så har jeg ikke kommet så lang, deilig at du tar ansvar Grete. Ditt forslag er strålende, og jeg er enig at vi kan trenge to rom, i hvert fall to bad, hehe:) Trekning høres greit ut, men penger spiller seriøst ingen rolle for meg. Jeg skal på tur, det blir gøy! Gleder meg veldig!!

Marie said...

Fantastisk bra jobba, Gretty! Du e og blir organisatoren i gjengen;) Trekning hørres fint ud, og det e sama for meg ka d koste! Blir stas:)

Ass said...

Dette va jammen kjapt levert Gretty!! Sendte ikkje eg mld på mandag?? Dette høres heilt supert ut, glede meg!

Anonymous said...

Bare kom med konto nr og kor møje penga du ska ha.