Monday, December 17, 2007

Brisbane og Sydney

Naa nerme det seg jammen heimreis for meg, men en siste status med litt bilder fra dei siste vegene ska dokke faa :)


Brisbane

Begynte med en dag i en koalapark, 130 koala hadde di der.....

Dette e skikkelig murmeldyr, di sove 20 timer i doegnet, oppi treet, og resten av doegnet spiser di...



Naar me var saa nerme saa maatte me jo faa med oss verdens stoerste sandoey, Fraiser Island. Her fantes ogsaa verdens eneste rengskog som vokste i sand, sproett....




Sydney

Det var heilt merkelig aa vaer der, det er liksom bare en plass me ser paa tv. En utrulig koselig by.


Me fekk med oss de obligatoriske atraksjonane, ett par dager paa stranda.




Ett heilt fantastisk pannekakemaaltid, paa en doegnaapen pannekakeresturang.




Og ikkje minst ett moete paa Hillsong


Vil naa bare faa oenska dokke alle ei god jul og ett godt nyttaar!!!
Eg komme etter planen heim paa fredag. Saa takk for meg paa denne turen ;)
Faar dokke en gong mulighet til aa reisa til Australia eller New Zealand, saa maa dokke bare hoppa paa, dette he vore nogen fantastiske mnd :)

1 comment:

Anonymous said...

Hei hei
Eg er vel heima på Lye, kor eg ska feira jul.
Begynne å arbeida 2/1. Å frå slutten av februar har eg fått tilbud om 100 % vikariat, på den avdelingen eg var fram til eg reiste.
God jul!!