Monday, December 3, 2007

New Zealand

Da er ei veke paa New Zealand over. Utrulig kor fort det gaar. Ikkje lenge igjen foer eg e heima naa :)

Litt bilder fraa den vakre nordoeya.


Der var heilt utrulig groent og flott. Dei siste dagene saag me masse sauer!!!














Men det eg trur me saag mest av var kyr, dei krydde det formelig av, flest mulig paa ett minst mulig omraade.











Me leide bil, og de er visst litt redde for at me skal kjoere paa feil side av veien :)













Saann saag det ut ganske saa mange plasser, vulkansk akrivitet kan en vel kalla det....












Mud pool, kokende gjoerme, som me ville sagt.














Champange pool














Maori forestilling, krigsdans.













Naa er me komt oss vel fram til Brisbane, kor me ska vera ei vega.
God adventstid te dokke alle!!!
Kossen gaar det med dokke, jente????

Ass

4 comments:

Anna Marie said...

å, dæ ser så jillt ud! fytti får en opplevelse du får mæ dæg! /;)

dæ går gått hær mæ okke på onnai iallfall, begynne å få litt panikk si julå nærme sæg litt får fort,å julahandel å julakaga står virkelig får tur.. igår vaksa æg å maen heila huse å fant fram julepynt, jille tid!
glede mæg te du kjæme heim,å vett du kæ? me ska feira nyttår ilag! kan tru æg glede mæg!! /;)

Unknown said...

ÅÅÅÅÅÅÅ så mangen fine bilde!! Ser ut som du he det heilt fantastisk godt!! Og det fortjene du!!
Takk for adresse oppdatering, -nå kan eg endeleg følga skikkeleg mæ deg:)

Gler meg sjukt te du kjeme heim!!!

Stor klem frå meg!! -Marianne-

Anonymous said...

Anna: Saa jilt, glede meg te nyttaar!!! Vaska dokke heila huset paa en dag???? Hjelp!!!!
Jul....e det snart jul??? Ingen foelelse av det.....

Marianne: Eg he hatt det kjempe, heile veien, ja!!!! Glede meg masse te aa treffa deg igjen, og!!!

Aa om ei vega sidde eg paa flyet heim, sproett kor fort to mnd gaar!!!!

Anna Marie said...

å glede mæg te du kjæme!! dæ blir svært å sjå dæg ijenn!
du får nok julafølelsen når du kjæme opp i kulden å får smagen av julakage! men fårstår gått du ikkje he julefølelse der nere i varmen! /;)kos dæg di siste dagene!
(me he jo onnai`s minste hus,så SÅ gale va dæ ikkje /;)
juleklem