Thursday, December 27, 2007

Oppdateringer er GØY!!

Tenkte d kanskje va på tide med et lide innlegg fra mg! Å i og med at eg e ALEINA heima i den store leiligheden vår den nesta vegå (iiik.. Marie trives best når hu har folk rundt seg..!), sko eg jo ha nok ti t å skriva någen ord!

E altså tbage i storbyen itte ein herlige ferie heima på Jørpis! Allti godt å komma heim:) Å heldigvis slapp eg å øvenatta på Gardemoen! Måtte bare venta 3 timar, fordi ein gate (?) hadde kjørt inn i flyet på Sola, sånn at de måtte skaffa nytt fly som kunne henta oss! Utruligt! Når me kom t Sola, kom selfølgelig ikkje bagasjen t Toppe! (E jo vant t at bagasjen min forsvinne..) D vil sei: An kom, men ein fyr tog an me seg t Tarstad! Fantastisk! Det endte med at eg tog hans koffert me mg fra flyplassen, han kom t Stavanger med min, åsså bytta me der! I tillegg utveksla me både navn og nummer, å det resulterte i at me har har hatt daglig kontakt siden! Trur virkelig d blir oss:) (Ikkje tilfelle, men kunne jo vært.. hehe..)

Va heima fra onsdag før jul, t onsdag 2. juledag! Fornøyd me d:) Traff venner og familie, tog meg ein råne-tur (d e Jørpeland me snakke om..), spist masse go mad, pakka opp gaver, vore i kirkå, vore på grødfest og på julabord! Kost mg rett og slett!! Va litt trist å reisa t bage mitt i romjulå, mn må bare ver gla for at eg har hatt fri såpass lenge som eg har!

Nå e d jobbing som står i fokus.. Den sista tiå har eg jobba møje natt.. Ikkje møje i forhold t Ragg, men møje for å ver mg! Lige d ikkje.. Mn d går øverraskande bra! Hadde vore litt bedre dersom me va to på jobb.. D blir litt ensomt.. Sjøl for mg!! (Hehe.. Tog du an??) Mn tjene jo bra på d!

I d stora å heila trives eg veldig godt på jobb! Trur eg har havna på rett hylla sånn yrkesmessigt, åsså e d et kjempe godt miljø der! Mage-tarm e kanskje ikkje favoritten, men har funne ud at d viktigaste e kanskje ikkje ka me gjer, men koss me har d! T nå har eg hatt 80 % vikariat, men har fått tilbud om 100% fast itte jul ein gong! Har bestemt mg for å takka ja:)

Har òg tatt litt ekstra på Ullevåll, på barnemedisin! Spennande:)

Udenom jobb skjer d kanskje ikkje så masse i livet mitt for tiå.. Eg e ikkje forelska, har den sista tiå ikkje reist lengre enn t Jørpeland (va forresten ein fabelaktige tur t Praha i høst!), har ikkje flytta.. Mn eg har bestemt mg for å nyda øyeblikkå og leva i "nuet"! Det e nå livet e, å eg trur d e viktig å nyda d som best ein kan:) Iallefall ta seg pausar mellom "slagå"..


Folkens; Hadde vore kjekt me et støttegruppe-treff snart!! Eg foreslår at me sette av ei helg, drar på tur, eller bare henge..:)

Dokk e supre alle samen!! Nyd resten av romjulå, eller kos dokk på jobb! Me får huska på kvarandre!

Å t slutt: Godt Nytt År:)


5 comments:

Anonymous said...

Jilt med noge anna enn mine innslag på denne bloggen!!!!
Ja det hørtest kjempe kjekt ut med en helgetur!! Tippe me bare må setta av ei helg i god tid....når alle jobbe turnus, å ikkje alle he det som Ragnhild ;)

Gretty said...

ja så jilt mæ nye posta! nå blei æg au inspirerte :D oslo helg æg æ klar. jobbe jo bare 50 % så ska alltids finna ei helg. gjerna snart., trenge jo nye bokse på zara snart :)

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anonymous said...

Ka i all verden?! Hehe..:)

Anonymous said...

Jeg er gjerne med å finne på noe. Jeg er redd for at jeg sliter med å finne en helg.. men må jo i det en sjangs. KLEM