Thursday, August 16, 2007

Åååå?!... Et innlegg!! :-)



Bare et lite bilde som tegn på at jeg lever! :-) Lite aktivitet her inne.. Har dere det så travelt med å jobbe dere da?!? ;-)
Sommeren går mot slutten. Alt i alt har den vel vært bra vil jeg tror. De to siste dagene hjemme var i alle fall helt fantastiske med sol, strand, venner, reker og solnedgang! Ja, de to dagene hadde jeg ingen ting å utsette på!
Gleder meg veldig til å treffe dere igjen alle sammen. Skal bli utrolig gøy. Og Grete, filmen kan jeg nesten ikke vente på. Blir så artig! :-)
Jeg er tilbake i oslo. Nå begynner det spennende.. JOBB! Og med det ropes også et lite ...(hjeeelp).... Det blir skummelt, men nå er det bare å hoppe i det! Ingen vei tilbake. Og som Grete ville ha sagt; You can do it! Jeg suplerer; Yes I can! ;-)
Til dere alle sammen; Keep up the good work!
Hei og hå!:-)

4 comments:

Anonymous said...

så jilt at nogen endå he litt sommerfarge på kroppen...

Anonymous said...

Hei hei Ragnhild, moro å se at du lever. Lykke til på jobben. Gleder meg også veldig til å se deg igjen!

Anonymous said...

Ja, du vet Grete. Det er den flotte og varme sommeren på sørlandet som har gjort at jeg ser slik ut.. haha! ;-)
Og så tenkte jeg bare å kommentere; syns det va på sin plass med et spiebilde av meg.. Har av en eller annen grunn blitt mitt varemerke her inne!?
Anne Line; tusen takk for bildene i posten! Det var helt super!

Anonymous said...

Så bra Hadji! Spisebilde er deg ja:)