Tuesday, August 28, 2007

Søster Ragnhild


Om ikke annet, så er i alle fall utstyret i orden! ;-)

Da er jeg godt i gang på legevakten! Har jobbet 4 vakter. Og jeg kan fortelle at jeg liker meg!
I motsettning til Anne Line kan fikk jeg en opplæringsvakt. Ja, du leste riktig, EN opplæringsvakt! Men de er veldig søte og snille de som jobber der, så jeg får spørre så mye jeg vil. (Heldigvis!) Ja, for hvis ikke vet jeg ikke hvordan det hadde godt. Er jo så mye man skal sette seg inn i. Er jo ikke akkurat som å være student..
Jeg møter alle mulige pasienter, og det liker jeg. Blir masse EKG, veneflon, blodprøver, urinprøver, ect. Man tar imot pasienter, og man sender dem videre etter noen timer. Ja det er liksom fortgang i sakene der! :-) Ang hvordan det går meg stikking å sånn, så er det sånn ca sånn her; Stikk- bom, stikk- bom..., Stikk- bom, stikk- oi, jeg traff!! ,Stikk- bom, stikk- bom.. Ja, og sånn går nu dagene! Men har hørt at man ikke må gi opp, så er bare å øve! :-)
Anne Synnøve; Jeg håper du kommer tilbake! Det hadde vært veldig bra om du kom å jobbet sammen med meg. Dessuten er halve personalet gravide der nede, så er nok av jobb! :-)

Nå er det ikke mange dagene til vi treffes. Jeg har fri i helga, og gleder meg veldig til å se dere alle sammen! :-)

2 comments:

Gretty said...

du æ jammen flinke! :D

Anonymous said...

Æ sinsykt i tvil om kæ æg vil itte jul, Ragnhild ;)
Hadde jo vore kjempe kjekt å jobba på legevaktå....men så æ det jo litt greit å fortsetta der æg he blitt litt kjente au......dilemma!!!