Friday, August 17, 2007

Fisketur på Vortungen!

Her kommer også et livstegn fra "Skaukjerringa". Nå når jeg så at flere begynte å kvekne til innpå siden her så ble jeg inspirert til å lage et innlegg, hehe. Tenkte jeg bare ville legge ut noen bilder fra en sommeraktivitet som jeg stortrives med, nemlig fisking. Her; fra en fantastisk artig fisketur på Vortungen, et større tjern på Rømskauen. Jeg og mine to gode barndomsvenninner tok båten og gjorde sommerens fangst, i hvert fall fikk vi over 30 abborer!


Idylliske Vortungen


Meg, Camilla og en uheldig fisk


Camilla og Trine


Frk. Høilund har fått napp!


På vei hjem, meg og Trine

Dette var noe av det Østlandet og Rømskogs dype skoger kan by på. Håper dette gir mersmak til å besøke meg her inne på skauen. Jeg tar dere gjerne med på fisketur:)

ALB

3 comments:

Anonymous said...

Lykke til til både Hadji å Anne Line!!!! Dette klare dokke fint ;)
Glede meg te å treffa dokke adle om ikkje så lenge.

Gretty said...

æg lærte å sløya fisk for ei vega si så d hadde jo gått greitt ;) bare at æg syns dæ æ litt ekkelt.. lykke te på jobb, du kjæme te å klara dæg så godt :D

Anonymous said...

Takk, dere er goe:)