Wednesday, August 22, 2007

Søster Bolstad

Ja, så har endelig jeg også tørt å sette mine føtter på et sykehus som sykesøster. Jeg har til nå hatt en dag på datakurs og to dager i opplæring på posten. Det er en medisinsk avdeling med hjerte- og gastropasienter, på Lovisenberg DIAKONALE sykehus. (Det er viktig sru... hehe) Jeg har fått en super sykepleierveileder, så jeg har hittil hatt to fine dager, og jeg stortrives egentlig. Jeg skal følge et opplæringsprogram i tre uker framover, hvor jeg skal gjøre litt og litt for hver dag. Virker som et skikkelig bra opplegg + at jeg jobber med bare unge folk, det er også hyggelig. Deriblant vår alles kjære Inger Kristin. Jeg ble så glad da jeg så at hun fortsatt jobber der, og skal jobbe der videre. Menighetssøstre som vi er:) Nå veit dere litt mer åssen min hverdag er for tiden, mye å sette seg inn i, men spennende og moro!!

ALB

2 comments:

Gretty said...

wohoo! hørrtes såå gudd ut mæ opplæringsopplegg! øvegang sommerjobb-ekstravakt æ liksom ikkje heilt mi greia. men men. Lykke te viare! håbe d bare blir jillare å jillare :D

Anonymous said...

A.L.
Så fantastisk mæ tri vege opplaring!!!!
Kan ikkje akkurat sei at æg fekk dæ.....men men alle æ greie å spør, så æg mase meg avgårde kvær dag ;)

G.
Æ det slutt på dei faste rammene ;)
Litt stress, ja. Eg for min del he fått vakter heilt fram te eg reise :) Ikkje full stilling, men nok te at eg får nok penger, så då kan eg bare ta det eg vil etterpå ;) Godt å veda litt fram i tid!!!