Thursday, October 18, 2007

Ausralia here I come

Ja nå nerme det seg jammen med stormskritt, Ausralia å New Zeland turen min. Å eg har gått til det skrittet å kjøpe meg en ny å litt større koffert enn den lille blå ;)

På onsdag sette eg meg på flyet down under. Å der blir det ikkje noge latmannsliv ;) Planane er lagt, å på lista står blant anna Alice Springs, Melbourne, Tasmania, New Zeland, Brisbane, Sydney å Hillsong..... Dette trur eg blir kjempebra :)

Tenk nå ska eg ikkje arbeida før neste år!!! Ganske sprøtt :)



Her er vel noko av det viktigaste som må vera med på tur. Noge eg har gløymt søstre???

ASV

8 comments:

Anonymous said...

Åå, du e så heldige!! Ser ut til at du har fått med deg det viktigste; Pass og Penge. Resten kan du få kjøpt! :) Du må kose deg så utrolig masse! Glede meg te å få oppdateringer underveis. Så snakkes mi på nyåret! Stor klem;)

Anonymous said...

Go girl, du er tøff som reiser ut igjen. Lykke til på selve reisa og kos deg masse masse millioner masse, nyt at du faktisk skal til Australia og New Zealand. Jeg misunner deg, men det skal man jo ikke, jeg unner deg det selvfølgelig, hehe. Jeg tror også at du har fått med deg alt. Grattis med ny koffert. Og du: Du må oppdatere bloggen når du er der nede, gjerne med bilder. Vi vil se og høre åssen du har det. Klem i klem

Anonymous said...

Ha ein fantastisk go tur!! Hb du får d SUPERT:) Nyd turen, og fri fra jobben!! Unne dg d:) Klem i fleng

Anonymous said...

Hehe.. Må bare sei d: Mulig eg e blond.. Mn lerte seinast i kveld koss eg sko legga t kommentarar her, undertegna me mitt navn.. Takk Anne Line:)

Anna Marie said...

å...æg ska innrømma æg ao misunne dæg,men æg unne dæg ao turen!! hb virkelig du får dæ jillt!!! kos dæg møje!
GO TUR!!!!
klem

Anonymous said...

bare hyggelig marie;)

Gretty said...

afrika, USA å australia! folk æ adle veie!! hørres vilt jilt ut :D kos dæg så møøøje! blir jilt å hørra om alt slags! ska halda liv i bryne så lenge!

Anonymous said...

Eg ska prøva å blogga litt. Men dæ må dokke andre au gjær :)