Tuesday, October 16, 2007

Skautur

Jeg er jo som dere veit ganske ofte hjemme i helgene, og da må jeg benytte det herlige været til å gå noen turer. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk, for i disse tidene er det elgejegerne som erobrer skauen, og da er det kanskje greit å ikke ødelegge for de andre... men det gikk greit. Turen gikk inn i de dype skoger, innom tjern, gammelt branntårn og møltemyrer... Yes, you name it.


Lekkert selvtatt bidle. Ertevannet i bakgrunnen er det vannet som vi får drikkevannet vårt fra.



Høsten er soppetid

Ja, høsten er fin når den gir oss slike dager. Nå er jeg back in town, og jobben kaller. I kveld er det kveldsvakt som gjelder, den er litt kiipt syntes jeg. Men sånn er det å jobbe turnus:)

ALBO

4 comments:

Anonymous said...

Herligt me skogstur:) Pass paa at du ikkje faar i dg sopp du ikkje kjenne! For ikkje lenge si va d to stk me soppforgiftning paa avdelingen vaar.. Ille!!

Anonymous said...

å det så jammen deilig ut! :)

Gretty said...

tamdidam...... æg helle på å sovna.... nattevakt.... 1 gång i timen ska æg inn å stikka en opptrekkskanyle inn i et bryst 4 plasse for å drenera. blått ,dårlige fylning... D merkeligaste æg he våre bårti på lenge.ville heller våre i solå på en tur. såg herligt ut!

Anonymous said...

Ja Grete, som sykepleier kommer man borti mye rart;)