Sunday, October 28, 2007

Adelaide

Hei hei folkens!!!










Dette maa vel kalles Australia :)
Har ikkje klart aa ta bilde av kenguru skiltet ennaa, men der e jammen en del av dei og.


















Naa har eg naa vaert her nogen dager, pc'en til Marthe har gaatt dukken, saa derfor ingen norske bokstaver ;)



















Som en kvaer by med litt respekt for seg har ogsaa Adelaide ett marked, der du finner alt du kan tenke deg aa ha bruk for pluss litt til.


















I gaar var me ute paa tur, daa hvana me med verdens stoerste gyngehest, og Austalias stoerste treleketoeysverksted. Var ganske saa mange fasinerende ting de lagde der!




















Og her i Australia er det ikke nok at en kjoerer med L i vinduet naar en oevelseskjoerer. Her maa en nemlig kjoere med en P i vinduet i ett visst antall timer etter at en har faatt lappen ogsaa.....

ASV (dritt, dette blei noge jalla)

4 comments:

Anonymous said...

Moro å se bilder og lese. Det begynner å ligne på Austalia nå ja, hehe. Jeg leste forrestesn akkurat om Australia på nettet, i en pub i Melbourne har de åpne en ny menighet/kirke, hørtes skikkelig merkelig ut, men mulig dette er normalt i Australia??

Anonymous said...

Ikkje hoert om det, nei....men kan vel kanskje sei at de proeve aa ligne amerikanere av og til ;)
Syns fortsatt selv at det ikkje ligner det eg hadde sett for meg....

Gretty said...

koalabjørna!! dæ æ australian jaffal! så jilt mæ bilde! ikkje jalla! glede mæg te forts :D

Line said...

koselige bilder, skulle gjerne vært der. Men Steinar sier vi må vente til Johannes blir større....Hm...sier jeg bare da. Jeg vil ut å reise!!