Friday, August 7, 2009

Corpus alienum

Mine siste dager av ferien ble brukt til det som kalles Corpus alienum, eller kort sagt rusk på øyet! Uflaks.
Det heile begynte på tirsdag med at eg kjente eg hadde rusk på øyet. Prøvde å skylle dette vekk, men det gjekk ikkje. Og siden klokken var etter stengetid på legekontoret tenkte eg at det fekk vente til dagen etter....har høyrt nok historier om overnervøse pasienter på legevakta ;)
Onsdag fekk eg nesten ikkje opp øyet, gikk til optikeren i håp om at han kunne fjerne dette....det kunne han, men det var i grunnen en legeoppgave, så med henvisninga i hånda troppa eg opp sjå legen. Og hu tok meg inn kjappare en eg har opplevd nokon gong (kom med henvisning neste gong du skal til legen), bedøvde, prøvde å få dette ut. Det hang så fast at eg skimta at hu drog opp hinna frå øyet....fekk med meg kloramfenikol heim og god bedring.
Fredag kunne eg fortsatt sjå den svarte flekken på øyet og kjenne at noko var galt, så eg ringte legen igjen. Då ville hu ha meg inn på øye-avd, om eg ville ha en vanlig eller en haste henvisning? Litt av et spm.... Eg valgte det siste, og inn til sykehuset det bar.... Å gjett kva legen kom fram med der....jo båren!

Så jenter ikkje skaff dokke rusk på øyet, som dokke ikkje får ut på egenhånd :)
Hilsen ei som ikkje er heilt klar for arbeid på mandag og svineinfluensatider ;)

3 comments:

Gretty said...

hjelpe meg! æg klare ikkje sjå kem dette gjelde i farten??! Ass??

.. said...

Huff og huff, dette hørtes veldig skummelt ut. Jeg skal gjøre det jeg kan for å forhindre rusk på øyet. Håper øyet ditt er i bedring og at du ikke har ubehag av det lenger. ALBO

Anne Synnøve said...

Gratulera Anne Line!! Så kjekt. Glede meg te å hørra meir ;)