Monday, August 3, 2009

Hei hei!

Noen bilder fra leiligheten vår:

Kjøkkenet

Nyoppussa gang. Den va gul før og veldig mørk.

Og så et bilde av solstrålen vår. 

Og så en liten nyhet: Eg begynner i 100 % fast stilling på et sykehjem om to uker. Det e en korttidsavdeling og eg skal rett inn i en gruppelederstilling. Så spennende. Blir rart å jobbe så mye, men eg slippe nattevakter, så det går vel bra.

Glede meg til å treffe dokke i bryllupet. Har ikkje helt bestemt meg for kjolefarge endå, men skal prøve å ta hensyn til bestemmelsene.
Elise

2 comments:

Gretty said...

så kjekt å sjå bilde elise!! vilt søde sondre æ :) å du står sjølsagt heeeilt fritt i forhold til fargevalg ;)

.. said...

Så fint det er i leiligheten deres og for en skjønn unge:) Gleder meg til å se deg igjen snart. Lykke til i ny jobb, så moro.