Thursday, August 13, 2009

Trekning/info

Jeg er som kjent glad i trekninger, og som "hotellsjef" lot jeg ikke sjansen gå i fra meg. Jeg tenkte det kunne være greitt å "blande" Østland og Vestland for å få mest mulig ut av helgen. Så - direkte fra Hålandsmarka, korrekt utført med lukkede øyne er nå det store spørsmålet:

Hvem skal dele rom med Anne Synnøve??


Lappene blandes godt og vel.. og vinneren blir:


Anne Line! Vel vant fra Brasil - så dette skal nok gå bra!


.. dermed vant Marie meg (eller omvendt om du vil) - en ikke så nøye utprøvd sammensetning så det kan gå mot en spennende helg!


Vi hilser Elise og Anette velkommen fra lørdag til søndag og ordner med fordelingen når vi treffer dem!

Pris for Elise og Anette: 296 ,- hver.
Pris for oss andre to netter: 691 ,- hver.

Det enkleste er nok at rommene betales av èn person når vi kommer/drar, og at de andre betaler vedkommende etterpå. Pris for et rom hele helgen = 1680 ,- Anne-ne får bli enige om hvordan de skal betale så kan jeg og Marie bli enige.

Kart og info: her

Gleder meg!

spl GS

1 comment:

Ass said...

Dette blir bra :)
Anne'ne slår seg sammen igjen ;)
Ta med bøkene dokkar, så kan me prøva å planlegga ett skikkelig treff òg :)