Friday, August 21, 2009

Jentetur - Riga

Check it out!

Fly

BT 154 29OCT OSL RIX 2005 2235
BT 153 01NOV RIX OSL 1900 1935
3 netter i standard dbl rom på Nordic Bellevue Hotel.
Pakkepris for fly og hotell 3050,- per person.
Reservasjonsomk. 390,- kommer i tillegg.

Dere kan lese mer om hotellet og spa'et her.

Syns dette er et av de absolutt bedre og billige tilbudene jeg har kommet over!! I tillegg får vi hele dagen på søndag også ettersom flyet ikke går før kl 19.. Dere kan sjekke ut "reviews" i hotellmenyet helt til høyre. Der står det både positivt og negativt...

What do you think?!

8 comments:

Fru Foldøy said...

Det va jo utrolig billig og det va bra at flyet gikk så seint fra Oslo, for då slippe vi å ta fri vi som jobber torsdagen. Va ikkje veldig billige spa behandlinger vel? Elise

Fru Foldøy said...

Har nettopp snakka med svigerfar og han sier det er veldig mye kriminalitet i Riga og at flere har anbefalt å ikke reise dertil. Litt kjipt å ikkje kunne føle seg trygg liksom. Synes Praha virker bra og det va jo ikkje så mye dyrere.

.. said...

Jeg er med på hva som helst, og pris spiller ingen rolle. Jeg har uansett ikke vært noen sted der "øst", så jeg er med dit flertallet ønsker. Det ser veldig digg ut med skikkelig hotell og jentetur, gleder meg allerede!

.. said...

Fikk akkurat en anbefaling fra en kollega her om at Tallin er verdt et besøk, og dessuten billig. Anbefaltes på det sterkeste...

Anne Synnøve said...

Akkurat det sama for meg. He høyrt meir bra om Tallin og Praha i forhold te Riga. Eg he fått bytta helgå å e klar. Bare bestill før prisane stige ;)

Marie said...

Har vært både i Praha og Riga! Kjekt begge deler, men Praha e jo finast! Merka ikkje så masse t kriminaliteten i Riga.. Mn har altså mest lyst t Tallin:)

Fru Foldøy said...

Bare lurte på den turen til Tallin. Ble det 3864 med opphold og fly eller kom fly i tillegg. Må nok tenke litt på pris eg. Korti går flyet fra Oslo?

Fru Foldøy said...

Fant det ut. =)