Thursday, August 27, 2009

TALLINN

Vel er jeg en organisator - men jeg er også veldig ambivalent.. så en god miks med andre ord!

Jeg er tilbake til Tallinn - tror ingen av oss har vært der før og det virker som et populært, anbefalt sted å reise.



Bergen:
Fly til Oslo 29.okt kl 06.40 - 07.35 = 299 kr
Fly til Bergen 01.nov kl 21.30 = 498 kr (Total 797 kr for Ragnhild)
(Fantes ikke billig fly ons 28.okt)

Kristiansand:
Fly til Oslo 29.okt kl 06.40 - 07.25 = 396 kr
Fly til Kr.sand 01.nov kl 22.05 = 298 kr (Total 649 kr for Elise)
(Kan evt ta fly til Oslo ons 28.okt kl 17.35 - 298 kr)

Stavanger:
Fly til Oslo 29.okt kl 06.45 - 07.40 = 299 kr
Fly til Stav 01.nov kl 22.30 = 450 kr (Total 749 kr for Anne S og Grete)

(Kan evt ta fly til Oslo ons 28.okt kl 20.15 - 199 kr)

Oslo - Tallin (felles alle sammen) Estonian Air
Til Tallin 29.okt kl 09.15
Til Oslo 01.nov kl 18.35 - 19.15 = Total 2042 kr pr pers

Hotell i Tallinn

Uniquestay Mihkli Hotel til 340 kr pr natt = Total 1020 kr pr pers.

Det finnes badstue og sauna på hotellet + spatjenester.

For ca 80 kr kan vi benytte AquaSpa på Tallink Spa and ConferenceHotel i stedet. Vi kan også bestille behandlinger på dette hotellet. Feks en times massasje koster 330 kr.

Tror vi har funnet turen vår!


En liten oppsummering dersom vi går for dette opplegget...

FLY + HOTELL vil koste:
Elise: 3711 kr
Ragnhild, Anne S og Grete: 3811 kr
Anne L og Marie: 3062 kr

Jeg fikk melding av mor til Ragnhild - det er ikke lett å få tak i Ragnhild som er på tur så hun sier vi bare skal bestemme for Ragnhild. Siden hun var enig i hvilken helg det er skal vi bare bestille så skal Rigmor ta ansvar! Veldig snilt av Rigmor - så spm er om vi alle er enige? Dette innebærer at vi må ordne oss fri tors og fred.

Elise, Anne S og Anne L har jeg inntrykk av er i boks. Hva syns Marie?

Tror dere det er nok tid på flyplassen avreisedagen? De fleste kommer ca 07.45 og flyet går 09.15..

6 comments:

Anonymous said...

Book it. Ser helt knall ut. Skal prøve å få bytta den vakten. VI e bare 3 sykepleiere, men satser på at det ordner seg.

Elise

Marie said...

Eg e så me:) Jobbe for å få bytta vakter, og satse på at det ordne seg!! Bare å bestilla:)

.. said...

Jeg skal også bytte bort torsdagen (Har fri fredag allerede), så det er bare å bestille.

Anne Synnøve said...

Eg he fri torsdag, så supert det...trur me må sjekka inn en time før, på utenlands...litt usikker...

Ragnhild said...

ja, her skjer det åpenbart ting! Må først av alt få takke for sist! Var utrolig koselig å se dere igjen, og vi hadde en fantastisk flott bryllupshelg! Og ja, bryllupsreisen kan nesten ikke beskrives med ord! Amazing!
Flott jeg har en mor som ordner opp :-) når jeg ikke er tilgjengelig (telefonen min druknet på maldivene, venter på ny..) Mail og internett ble ikke prioritert på ferien...;-)
Jeg er selvfølgelig med på en ny tur! :-) Trenger å bytte en nattevakt for å reise torsdag, men tror ikke det skal bli noe problem! Blir kjekt! Men henger ikke helt med i all planleggingen her.. Er ting bestilt? Evt hvem skyller jeg penger og hvor mye? Det ser ut til at du er den som ordner, grete! UTROLIG GODT JOBBET! Takker hjerteligst!
Kommer sterkere tilbake de neste dagene! Klem

Anonymous said...

Lurer på om eg skal ta flyet på onsdagen. Det gikk så tidlig på torsdagen. Dette blir så gøy asså.
ELise