Wednesday, August 26, 2009

Praha igjen...

Ja, nok en blogg :) Har begynt å bli tussete av å søke rundt forbi - den ene siden fører til den andre - så var det Tallinn, Praha, Stavanger, Bergen, Oslo... mange baller i luften! Om noen gidder sjekke litt med "nye øyne" - er dere hjertelig velkommen!

Som nevnt i en kommentar er det kjedelig at vi må betale rundt 1000 kr bare for flyturen til og fra Stavanger til Oslo. De billige (299,-) billettene er enten tidlig morgen eller sent på kvelden så de passer ikke med avreisetidspunktet til Tallinn. Det innebærer ventetid, men det kan vi nok stå i dersom det er alt som stopper oss.

Men, noe klabb og babb blir det når vi skal møtes på samme sted - et helt annet sted i verden.
Et tilbud vi har fått er til Praha. Prisen er 3595 kr for fly og hotell. 475 kr ekstra fra Bergen. Flytider fra Bergen, Stavanger og Oslo:

LH3127 29OCT BGOFRA HK1 1305 1510

LH3161 29OCT SVGFRA HK2 1315 1530

LH3133 29OCT OSLFRA HK3 1400 1610

LH3264 29OCT FRAPRG HK6 1740 1840

LH3263 01NOV PRGFRA HK6 1805 1920

LH6106 01NOV FRAOSL HK3 2015 2215

LH3128 01NOV FRABGO HK1 2135 2340

LH3162 01NOV FRASVG HK2 2135 2340

Hotell Corinthia er et svært hotell med basseng og spatjenester. Vi får også hele søndag til å kose oss på ettersom flyene går om kvelden.

Jeg har sendt mail om disse flyene fremdeles er ledige og venter på svar. Venter også som sagt på svar fra Ragnhild om hun har råd til enda en tur!

Det er som sagt vanskelig å få alt dette til å klaffe, men jeg skal prøve igjen i morgen - med friskt sinn :)

4 comments:

.. said...

Heia Grete, du gjør en utmerket jobb og er veldig god til å lete fram gode priser, i tillegg til at alt skal klaffe. Praha er helt i orden for meg! Føler jeg bidrar lite når jeg ikke gjør noe, men kjenner at jeg ikke har helt ork til å blande meg, for du gjør så bra en jobb allerede. Så om det er greit så stiller jeg med litt på sidelinjen og kun sier at alt funker for meg, både priser og steder, for det gjør det virkelig. Gi meg et tidspunkt for flytidspunkt og kontonummer, så fører jeg over penger så fort turen er bestilt. Hehe, så sees vi plutselig i Prag. Hilsen late ALBO

Gretty said...

den æ grei ;)

Anne Synnøve said...

Må bare beklaga, he vore litt uten nett her....å her skjer der masse, ser eg. Som Anne Line, e eg med på alt, pris ikke noe problem...Praha er supert det.

Anonymous said...

Dette ser jo bra ut. Men det gikk ingen fly fra Kristiansand eller? Flyene går ganske tidlig fra de andre byene ser eg, så då må eg vel skaffe meg fri torsdagen. Denne prisen kan eg leve med, bare det ikkje blir så mye dyrere.

Elise