Tuesday, May 15, 2007

Feliz aniversario!

Anne Line har bursdag i dag!! Hurra hurra hurra!! Hun blir 23 aar og gratulasjoner (og donasjoner... haha) mottas med takk!



Hvordan dagen blir markert er ikke enda helt bestemt, men blir til etter hvert slik brasilianerene liker det. Bursdagsbarnet tilbringer dagen sammen med Ragnhild og Marie paa et senter for uteliggere der de skal synge under andakten og spille domino.

Gratulerer med dagen, Anne Line! Vi er veldig glad i deg!

Hilsen alle oss Ass, Gretchen, Mary og Hadji

7 comments:

Jansson bygger hus said...

"Hurra for deg som fyller ditt år..." Gratulerer med dagen :) kos deg!!

Anonymous said...

JA må hon leva, JA må hon leva, JAAAA må hon leva uti hundrade ååååår!! Grattis på dagen minstesøster, håper den er fin! Det er så gøy at dere har blogg, så vi kan lese litt om hvordan dere har det! Hils de andre jentene. Jeg tenker på dere. Puss och kram!

Anonymous said...

GRATULERER med 23års dagen Anne Line!! Håper det blir en flott feiring av en så spesiell dag!! Det er spennende å følge med på hva dere gjør. Tror nok jeg må få laget meg en blogg når jeg skal ut i verden også!! Ta det pent og feir med måte!!! bursdagsklem fra Emma.

Anonymous said...

Grattis kusin rusin! Morsomt å lese om fossefall -wow!!!! - og parker og andre opplevelser.Det ser ut som om dere koser dere masse. Ha en kjempefin bursdag. Klem Anne Lisbeth

Anonymous said...

Gratulerer så mye med dagen! Hadde vært gøy å vært der med doke å feira. Eg har en nyhet her hjemmefra. Eg har fått meg jobb på Nyfødt sengepost. Det e konge!!
Kos dokke!!!

Klem Elise

Anonymous said...

Tusen takk alle sammen, det er saa hyggelig aa faa hilsner fra dere alle! Dagen har vaart flotters. Har hatt bursdagsfeiring med Curitibas uteliggere, litt av en opplevelse, en dag jeg vil minnes:)
Naa skal jeg og jentene her ut og spise, det blir jiilt!
Emma: blogg er tingen, det er et must naar du skal ut og reise!
Elise: saa morro med jobb, grattis altsaa.

JK said...

oi oi ! Grattis på etter skudd! AL
Her var det opplevelser som sent vil glemmes.
Ser ut som om DU/ DERE koser dere.
Feir 17 mai med måtte, hiv dere løs!! slik at Brassene ser opp.
Ha det bra!

Obs! HIPP HIPP HURRA!

Hei Hei!