Tuesday, May 22, 2007

Manikyr

Et steinkast fra der vi bor tilbyr en liten salong manikyr for den nette sum av 30 kr. Dette måtte vi selvfølgelig bare benytte oss av. Både hender og føtter fikk pleie og stell, og resultatet var der ingen ting å si på! Aldri har våre sykepleiehender sett bedre ut!


Anne Line mener mor bør være fornøyd nå...!


Ragnhild og Grete nyter god fotpleie.


Tørkeprosessen...


Resultatet!


Quiz 2: Hvem er hvem?

Er man på jentetur, så er man på jentetur! Dette var helt supert!

18 comments:

Camilla Jørgine said...

Eg trur at hånda øverst i midten e Marie si,og så lure eg kanskje på om den til venstre e Anne Line si...Har ikkje veldig god kjennskap til dei andre sine hender.Må sei eg misunne dekå behandlingen!Men de fortjene det,alle i hopa!

Anonymous said...

hei,hei Ragnhild!!
hvordan går det i brasil, det så ut som du koste deg når du fikk fotpleie.
men du fortjente det jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i miss you!!
kooz fra ingrid:)
(søskenbarn)

Anonymous said...

hei hei der ragnhild :D
det negle-stellet fikk gode resultater. det må være din hånd som ligger nærmest kamera ?det er mitt forslag...vel vel
du går ikke glipp av de store tingene her hjemme...lite som skjer, bortsett fra at eksamen er rett rundt hjørne.får vite på om jeg kommer opp i skriftlig på torsdag...=(
men men...det er noe man må gjennom..

utfordrer deg til en kaffe på kaffebaren i sommer...har ikke blitt noe av at vi har vært på kaffebar ennå..er du med??

snakkes;)
kjempe glad i deg <3
klem klem

Anonymous said...

Hei hei mine kusiner!
Til deg Ingrid; takk! Godt aa hore at du syns jeg fortjente det! :) Jeg koste meg veldig! Miss you too!
Til deg Kari; Jeg tar imot utfordringen! ;) Hadde vaert veldig koselig! Lykke til med eksamen! Haaper du slipper aa komme opp i skriftelig...

Mi sees te sommeren da! Blir kjekt!
Veldig bra at du e saa aktiv paa blogge, Ingrid, og godt du kom i siget du ogsaa Kari! ;)
Glad i dokk!
Klemmer fra Brasil

Anonymous said...

Hei hei Ragnhild
Bare en liten hilsen fra Tante og Onkel i Kjørestad.
Vi er kommet igang med utbyggingen av kjøkkenet, dvs. gravingen er snart ferdig. Det ser ikke ut på baksiden !!
Vi gleder oss alle til det blir ferdig en gang på høsten.

Håper du har det bra i utlandet.

KLem fra Tante og Onkel =)

Anonymous said...

Det er din h.hand nermest kamera Ragnhild:)Fornuftig med litt egenpleie d var dokke vel unnt.
Vi var litt trege i starten men synst aktiviteten fra fam.he tatt seg opp:)
Kos dokke vidare alle fem.
Klem fra mamma:)

Ps:sjekk
www.storeallverden.blogspot.com

Sørlendinger på tur i Rio:)

Anonymous said...

Til min kjaere familie!
Ja, det ma jeg si! Dere er riktig begynt aa bli aktive! Veldig goy! :) Her er alt fortsatt bare bra, og i kveld har vi vaert paa en danseforestilling paa theateret. Varte i 2,5t, men vi koste oss!

Og til dere som har tippet paa quoz'en; ingen feil til naa! ;) Dere kjenner oss jammen godt!
Klemmer:)

Jeg er Kristine said...

Hehe, når me leste bloggen i går så sa Bjørnar, foten e Grete si - typisk hu å setta fram en fot ;)

Må og få meddela at me solgte leiligheten i går for 1 850 000, 160 000 øve takst, jippi!!

Anonymous said...

Camilla: Du har alldeles rett, ikke daarlig.

Anonymous said...

hva fingrenen skitne når du gikk til Brasil??
det der negle stellet hadde jeg trengt hhhveldig!!!
har hat plantedag på skolen i dag var langt oppi i heia!
Men vi fekk brus å pølser!!
så det var greit nok men det fikk mi etter vi var ferdige med å plante!!
planta 28 graner!!
4 reader bortover!!!!!
klem!:):):)ingrid

Anonymous said...

hils de andre!!
(sjøl om æ ikkje kjenner de)
klem!!:):):)

Anonymous said...

hei,Ragnhild!:D
hvordan går det??...??
mi på ABELSETH tipper at
din hånd ligger nærmest kameraet!!
er det riktig??
(skal se om du har svart neste gang vi er inne)
klemmer fra alle oss:Ingrid,Kristine,PER EDVIN,Tor Martin,tante Elisa og onkel Roger:):):D:D:D:D

Anonymous said...

hehe, dette tar helt av! :) Naa venter jeg bare paa at bestemor og bestefar skal skrive her! ;)

Nei, tror ikke akkurat at hendene mine var saa skitne naar jeg kom her.. men goy aa fikse dem litt!
Vi faar ta en dag med neglestell naar jeg kommer hjem, Ingrid!
Riktig tippet, min min hoyre haand!
Klem:)

Anonymous said...

Hadde tippa hånda til "Veslebebin" i venstre hjørnet ja, det stemte visst :) Fortsatt moro å følge med på turen deres. Vi drar til Vestlandet til helga, jeg kommer til å savne deg, lillesøster, overlatt til meg selv på altstemmen, sukk....

Anonymous said...

Ja, da tippa du rett GM, hehe. Lykke til i Stavanger, du klarer deg fint uten meg. Samtidig kan jeg jo få si til alle vestlendinger som leser bloggen at dere må komme å høre på Frequency denne helga. Hold øyne og ører åpne, jeg tror det var på Åkra og Riska - Hommersåk. Hmm, jeg husker ikke, men det er i de traktene. Dette er altså mine søstre, fettere og tremening som synger!

Camilla Jørgine said...

At min tipp va rett really made my day!

Anonymous said...

Hei hei igjen Ragnhild =)
Vel, vel...Nå er det ikke mange dager igjen til du setter deg på flyet hjem...Har turen blitt som du ønsket og håpet?
Det håper jeg...=)
Men men ...Vi snakkes når du kommer hjem=)

Nyt de siste dagene
Kjempe glad i deg <3
Klemmer fra Kari

Anonymous said...

hei hei Ragnhild!!:):)
nå er det ikkje lenge for du setter dæ på flyet hjem!!
forresten hvilken dato kommer du hjem??:)
det er i juni engang ikkje sant??
for bursdagen din også???
håper vi sees snart....:):) kjempe gla i dæ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kooooozzzz fra ingrid:):):)